metin2 battle pass sistemi

metin2 battle pass sistemi

metin2 battle pass sistemi

Selamlar,

Yüksek online oyuncuda oynattırmış, denenmiş bir battlepass. SQL tabanlı stabil ve sorunsuz şekilde çalışıyor. İçerisine baştan aşşağı Türkçe şekilde anlatım ekledim, daha rahat ekleyebilmeniz adına bazı yerleri tamamen gösterdim. Hepinize iyi kullanımlar dilerim. Eksik veya sorunlarınızı yorumlarda belirtirseniz hem kendim, hem forumdaki üyelerimiz yardımcı olacaktır.
Videoda görünen slotların içerisindeki boşluğun sebebi benim eşya eklemememden kaynaklıdır.



1692827115193.png



Link
VT

Paylaşım için teşekkürler.

Player tablosunu sql olarak çıkarıp, horse_skill_point'in altına ekleyince hata veriyor. Aşağıdakini uygulamak daha iyi.

player.sql:
ALTER TABLE `player`
ADD COLUMN `battle_pass_end` datetime NULL DEFAULT NULL ON UPDATE CURRENT_TIMESTAMP AFTER `horse_skill_point`;

ALTER TABLE `player_deleted`
ADD COLUMN `battle_pass_end` datetime NULL DEFAULT NULL ON UPDATE CURRENT_TIMESTAMP AFTER `horse_skill_point`;

----
SetClipRect'i eksik olanlar için anlatım;
SetClipRect
----
item proto için kullanım örneği;
70611 BattlePassTicket ITEM_USE USE_SPECIAL 1 NONE LOG NONE NONE 1000 1000 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
----
Ödülleri eklemek için;

Kod:
   Group Mission_1
    {
        #--#    InfoDesc    InfoName
        1    type    COUNTER_CHAT
        2    vnum
        3    count    2500
}


burada 3'den sonra 4 5 ve 6 eşya id'si ve kaç adet olacağı şekilde güncelleyebilirsiniz örnek;

Kod:
    Group Mission_1
    {
        #--#    InfoDesc    InfoName
        1    type    COUNTER_CHAT
        2    vnum
        3    count    25000
        4    27991    250
        5    27992    250
        6    27993   250
}


27991 27992 27993 eşya id'leri, 250 ise count'u belirtir.


Diğer Konularımız